التخطي إلى المحتوى الرئيسي

عاجل فيديو منه عبد العزيز فتاة التيك توك المثيرة للجدل

منة عبد العزيز
سكس منة عبد العزيز فتاة التيك توك.منه عبد العزيز,فيديو منه عبد العزيز فتاة التيك توك.فضيحة منه عبد العزيز فتاة التيك توك,mena abd elaziez,فيديو منة عبد العزيز
منة عبد العزيز

انتشر مقطع فيديو بمواقع التواصل الاجتماعي فيسبوك وتويتر لفتاة التيك توك منة عبد العزيز وهي مع شاب في غرفة نومه كما وضح الفيديو أنه كانت ترتدي ملابسها بعد إقامة علاقة جنسية مع شابان.


كما وضح البعض الآخر أن منة عبد العزيز فتاة لا تعرف الاخلاق حيث أنها تنشر على حسابها الرسمي على موقع انستغرام صورة فاضحه ومثيرة للجدل.

يذكر أن منه عبد العزيز هناك الكثير يتعاطف معها وهناك اكثر لا يتعاطف مع منه عبد العزيز لأسباب مثل الذي ذكرت في الأعلى مثل صورها على انستغرام وفديوهاتها الفاضحه على منصة تيك توك.

كما أن يذكر أيضا أن منة عبد العزيز فتاة التيك توك اعتادت على إثارة الجدل في فديوهاتها عن طريق ظهور بعض مناطق جسمها في منصة تيك توك.
ما رأيك هل تتعاطف معها ؟

تعليقات

  1. الحكومة لو جابت حقها يكشفوا يشوفوها كانت بنت بنوت ولا لأ ولو مكنتش فيجيبوا حقها من الصيع اللى اغتصبوها ويسجنوها لتحريضها على الفسق والفجور

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

نام في فيلا مهجروة لوحدة يوم كامل والصدمة كانت

دي حكايتي لما نمت في الفيلا المهجورة لوحدي يوم قصص رعب حقيقي

الموت اهون من الرعب اللي شوفته

ببجولي بليل ومحدش مصدق موقع حكاوي رعب حقيقي اذيكم اسمي اسماء انا من المنصورة عائشة في قرية بسيطة على ادها ممكن كمان متكونش متطورة ذي المدن ولكن هي قرية صغيرة كدا . انا عندي 26 سنه الموضوع بدأ معايه لما كنت بقعد في البيت لوحدي وخصوصا لما بنام واقفل الباب عليا واضلم الأوضه كلها. كنت دائما اسمع عن قصص الرعب و المكاوي الرعب ولكن عمري ما توقعت اني هعيش حاجه ذي دي. البدايه. في يوم كنت عند عمي بين بيتا وبيته حولي 200 متر مش كتير وغالبا العيله كلها كانت هناك وبعد قعدتي حسيت بصداع كدا وقلت لازم امشي انام وبنت عمي قالتلي هتروح تنامي واحنا لسا في أول السهرة قلتلها صدعت مش قادرة واستأذنت عمي وأهل بيتي روحت. و اول ما دخلت البيت اترميت على السرير وانا حاسه ان الدنيا بتلف بيا بس الغريب حاسه ان في حد معايه بيحط أيده على دماغي ، ممكن يكون من الصداع مش حاجه يعني. شربت ميه وجيت نمت بعد ما اخد البرشامه وقفلت النور كالعادة وعماله اتقلب يمين وشمال وانا مش قادره انام و وانا نايمه على جمبي الشمال فضلت بصه للكمبيوتر شوية، واتلقبت تاني وعنيا بتفتح والاقي شخص نايم جمبي بيبصلي وبيضحك